2012年3月5日 星期一

DIY面膜最可靠

我覺得每個女孩子都應該好自己一套護膚心得。人地個套有時用係自己身上時,又真係未必有效。要找到適合自己的護膚方法,真係好講自己落唔落工夫去試。

護膚品有平有貴,有時貴既又未必好上太平既亦都唔好亂試,如果唔係就好容易出事。所以每次我買或者試護膚品時,我都會搵好多資料,問好多人,清楚了解之後先落手。不過上網搵資料時要小心,因為好多時候係論壇睇到D POST都係護膚品公司既 PR寫,有時可信度真係唔太高。所以大家選擇時,一定要小心。

當所有野都唔太可信時,我既選擇係「DIY是最好的」。以下呢個DIY蜂蜜燕麥粉滋潤面膜係我試過所有DIY面膜中,我覺得最有效同最方便既一個。最重要係,當你買左試過而又覺得唔適合自己時,材料是可以吃掉的,而且營養仲好好添。所以好推介大家試下。 ^ . ^個人而言,最鐘意用完之後,皮膚變的好軟同好滑既感覺,呢種感覺真係令你好想KEEP住用落去。

DIY蜂蜜燕麥粉滋潤面膜
功效 : 去角質、美白、滋潤 (中性皮膚及敏感皮膚適用)
材料 :蜂蜜一大湯匙、燕麥粉3茶匙
製作:攬勻即可
用法:敷上15至20分鐘,用溫水洗淨

*燕麥粉各大超市都有得買,咩牌子都得,最好天然有機啦!

沒有留言:

張貼留言