2012年2月29日 星期三

產品試用結果:離子美容保濕清潔機

話說前排日本好興一隻機美容機,叫「導出導入機」,即係將皮膚唔好既野清走,導入D護膚品,令到皮膚靚靚。台灣同香港最近都開始好興啦,係香港市面上仲出現斷貨情況,女人錢易搵係無錯既 ! 我就係其中一員啦! 今日想同大家報告下我既使用情況。


點用我就唔詳細講啦~有興趣就自己睇下呢兩張單張啦!


自問自答環節 :



Q1: 部機WORK唔WORK架?

ANS: 世界冇醜既女人,只有懶既女人。我試過keep住做左幾日,皮膚明顯好左好左。
黑頭都油脂粒都少左。效果會比full mask 明顯,而且美白效果會keep得耐d。但係我都試過停左幾日唔做,真係會打回原狀。=.=

Q2 : 部機大概幾錢呢?

ANS: 日立呢部就$1880,有齊導出導入兩個功能。佢仲有一部只有導出功能,就 $870。市價同類型既機大概係$500至$3000左右。

Q3: 點解咁多部唔簡,要簡「日立」出呢部呢?

ANS : 因為市面上既機多數都係各大化妝品牌自家出既「導出導入機」,佢地聲稱要配返佢地品牌出既化妝水同面膜先最有效果。於是,就我簡左咩牌子既化妝水同面膜都用得既日立牌,而且日本銷量NO.1。(我知我唔應該盲目信廣告既,不過我真係做好research好先買呢部架)

Q4: 值唔值得買呢?

ANS : 我自己使用過後,感覺良好既,keep住用效果又真係幾好,不過價錢就貴左D。值唔值呢?就要睇下你有冇恆心同耐性啦,如果你有的話,又想皮膚靚靚,的確值得一試既。
           

沒有留言:

張貼留言